Digimyynti ja ansaintalogiikat tuottajan työssä
Ansaintalogiikka, kassavirtalaskelma, hinnoittelu: Katri Juppi
- Johdanto (määritelmät, tärkeys, havainnoivia esimerkkejä)
- Erilaiset ansaintamallit (tuotepohjaiset, palvelupohjaiset, mainospohjaiset, muut)
- Case-tutkimukset / analyysiharjoitukset (osallistujien aktivointi)
- Ansaintamallien suunnittelu (lyhyt teoria, jonka jälkeen harjoituksia)
- Yhteenveto ja kysymykset (Käytännön tasolla mikä kassavirtalaskelma on ja miten se rakentuu, miten esim. hinnoittelu olisi hyvä rakentaa ym.)
Koulutus pidetään SeAMK Frami F -rakennuksessa (Kampusranta 11) tilassa F120 (1.krs). Pääovesta tullessasi seuraamalla opasteita löydät perille. Myös etäosallistuminen on mahdollista.
Myös etäkatsomot tarjolla TAMK:ssa (TAMK pääkampus Tila B6-23, Kuntokatu 3, 33520 Tampere ) ja Metropoliassa (Yhteistyötila Tuokio AR224 Arabian kampus, Hämeentie 135, 00560 Helsinki)
Ilmoittaudu tästä.
Tapahtuman tarjoaa Tuottajakeskus Living Lab –hanke, joka on Euroopan unionin osarahoittama ja jota koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu kumppaneinaan Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ry.