OSMO-hanke: Kehitä digimarkkinoinnin osaamista 2/3: Digitaalisen markkinoinnin näkökulmat ja sisällöntuotanto
Kehitä digimarkkinoinnin osaamista
OSMO-hankkeen koulutus muodostuu kolmesta Teams-tapaamisesta, joissa käydään läpi perusteita digitaaliseen löydettävyyteen ja hakukoneoptimointiin, sekä digitaaliseen markkinointiin liittyen. Koulutus soveltuu kaikille kiinnostuneille ja erityisesti heille, joiden työhön liittyy digitaalinen markkinointi. Kouluttajana toimii Sini Karjalainen SeAMKista.
Kohderyhmä: Majoitus-, ravitsemis-, matkailu- ja tapahtuma-aloilla toimivat sekä mahdolliset alan vaihtajat. Myös työelämän ulkopuolella olevat, jotka ovat kiinnostuneita alasta.
Koulutuksen keskeinen sisältö ja aikataulut:
- Digitaalinen löydettävyys ja hakukoneoptimointi, 25.4. klo 13–15, Teams-tapaaminen
- Digitaalisen markkinoinnin näkökulmat ja sisällöntuotanto, 2.5. klo 13–15, Teams-tapaaminen
- Sosiaalisen median hyödyntäminen, 9.5. klo 13–15, Teams-tapaaminen
Osallistuminen: Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse kutsun ja Teams-linkin pari päivää ennen koulutuksen alkua.
Lisätietoja: Osallistujalähtöinen moniammatillinen koulutuspolku – OSMO – SeAMK Projektit
Projektipäällikkö Anne-Mari Latvala I p. 040 830 2007 I anne-mari.latvala@seamk.fi
Projektiasiantuntija Minna Luomanen I p. 040 868 0735 I minna.luomanen@sedu.fi
Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.