Markkinointi, viestintä ja tuotteiden lanseeraus
Tässä webinaarisarjan viidennessä osassa teemoina ovat:
- Markkinoinnin erityispiirteet kulttuurimatkailussa
- Digitaalinen näkyvyys ja matkailualustat
- Myyntikanavat ja hinnoittelu
Kulttuurituottaja matkailun kehittäjänä
Kulttuurimatkailun kansallisen kehittämisen tiekartassa määritellään kulttuurimatkailun kansalliset kehittämistoimet tuleville vuosille. Mikä rooli tuottajalla tässä kehitystyössä voisi olla?
Viiden kerran koulutuspaketissa tutustutaan kulttuurimatkailun perusteisiin ja sen tuottamiseen osana matkailualaa. Koulutuskerroilla esitellään kulttuurimatkailutuotteita, jotka hyödyntävät paikallista kulttuuriperintöä, tapahtumia ja elämyksiä, ja jotka on suunniteltu kestävän matkailun periaatteiden mukaisesti.
Koulutuksessa tutustutaan myös kohderyhmälähtöiseen suunnitteluun, yhteistyöhön eri sidosryhmien kanssa, sekä markkinoinnin ja viestinnän peruskeinoihin osana kulttuurimatkailun kehittämistyötä.
Koulutuksen järjestää Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja se toteutetaan webinaarina. Kullekin kerralle on ennakkoilmoittautuminen.
Tälle viidennelle kerralle pääset ilmoittautumaan tästä.
Maksuttomat webinaarit tarjoaa Tuottajakeskus Living Lab –hanke, joka on Euroopan unionin osarahoittama ja jota koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu kumppaneinaan Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ry.