Somen trendit, digitaalisen myynnin ja markkinoinnin välineet pk-yrittäjille
Maksuton työpaja pk-yrittäjille.
2.11. klo 17–20 SeAMK Digital Business Lab
Frami F, 4. kerros, luokka F407
Asiantuntijana Digimarkkinointi Saaga:
- Näin tuotat toimivaa ja orgaanista somenäkyvyyttä yrityksen someen
- Sosiaalisen median budjetti ja kanavavalinnat: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, WhatsApp ja TikTok.
- Tarinat ja lyhytvideot
- Mainoskampanjat
- Sisällöntuotanto – sujuvaa tekstiä päivityksiin
- Sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen
ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita sinua kiinnostavat aiheet. Valitsemme niistä työpajoihin eniten kiinnostusta saaneet. Huomioimme yrityksesi tarpeet työpajojen sisällöissä.
- Näin tuotat toimivaa ja orgaanista somenäkyvyyttä yrityksen someen
- Sosiaalisen median budjetti ja kanavavalinnat: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, WhatsApp ja TikTok
- Tarinat ja lyhytvideot
- Mainoskampanjat
- Sisällöntuotanto – sujuvaa tekstiä päivityksiin
- Sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen
- Mitä somekanavaa yrityksesi käyttää markkinointiin
- Minkälaisia asiakkaita yrityksesi tavoittelee
- Minkälaisia markkinoinnin tarpeita yritykselläsi on
Ilmoittaudu 26.10.mennessä tästä.
Tilaisuus järjestetään yhteistyössä EAKR- rahoitteisen Digital Business Lab -hankkeen kanssa.
Lisätietoja:
katja.jaskari@seamk.fi / 0440528528