Miten pk-yritys voi viestinnän avulla valmistautua muutos- ja kriisitilanteisiin?
Miten pk-yritys voi viestinnän avulla valmistautua muutos- ja kriisitilanteisiin?
– Vinkkejä yrityksen kriisiviestinnän suunnitteluun
Yllättävät muutokset ja suoranaiset kriisit voivat yllättää minkä tahansa yrityksen tai organisaation, sen koosta riippumatta. Jotta kriisi- ja muutostilanteissa syntyy mahdollisimman vähän vahinkoja, ja tilanteet saadaan pidettyä hallussa, on yrityksen hyvä ennakoida ja suunnitella viestintää etukäteen.
Kriisi- ja muutosviestinnän suunnittelussa viestintävastuiden ja -sisältöjen jakamisella ja etukäteissuunnittelulla on iso merkitys lopputulokseen. Tässä koulutuksessa käydään läpi kriisiviestinnän suunnittelua ja viestinnän avulla etukäteisvalmistautumista esimerkiksi somekohuihin.
Koulutuksen sisältö:
- Kriisi- ja muutosviestinnän suunnittelu
- Viestintävastuut ja viestintäsisällöt
- Sosiaalisen median hyödyntäminen
Kouluttajana viestinnän lehtori Saija Råtts Seinäjoen ammattikorkeakoulusta.
Koulutus järjestetään Teams-toteutuksena.
Ilmoittaudu mukaan tästä.