Palvelumuotoilun kehittämiskohteet - SeAMK Projektit

Palvelumuotoilun kehittämiskohteet

Mitä palvelumuotoiluprosesseilla voidaan yrityksissä kehittää? Tässä kolmen videon mittaisessa katsauksessa käsitellään palvelumuotoilun kehittämiskohteita palvelumuotoilun vaikuttamisen tasojen kautta. Vaikuttamisen tasoja ovat asiakasrajapinnan taso, systeeminen taso sekä strateginen taso. Videoiden yhteiskesto on noin 10 minuuttia.

Palvelumuotoilun kehittämiskohteet, osa 1

Ole hyvä ja hyväksy markkinointievästeet katsoaksesi videon.

Palvelumuotoilun kehittämiskohteet, osa 2: Asiakasrajapinta

Ole hyvä ja hyväksy markkinointievästeet katsoaksesi videon.

Palvelumuotoilun kehittämiskohteet, osa 3: Systeeminen ja strateginen taso

Ole hyvä ja hyväksy markkinointievästeet katsoaksesi videon.