Tehoa markkinointiin hakukoneoptimoinnilla ja analytiikalla
Tehoa markkinointiin hakukoneoptimoinnilla ja analytiikalla
Asiakkaiden ostotottumukset ovat muuttuneet. 85 % suomalaisista etsii tavaroita ja palveluita koskevaa tietoa verkosta ja 57 % 16–89-vuotiaista suomalaisista on ostanut verkosta viimeisten kolmen (3) kuukauden aikana (Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2021, Tilastokeskus).
- parempi näkyvyys kasvattaa myyntiä tai yhteydenottojen määrää
- tällä hetkellä kolme tehokkainta tapaa: luonnollinen hakukonenäkyvyys, eli hakukoneoptimointi (SEO), Facebook-mainonta ja Google Ads-mainonta
- hakukoneoptimoinnilla vaikutetaan luonnolliseen, luotettavana pidettyyn näkyvyyteen, jota ei koeta mainostamisena
- kun hyödynnät dataa markkinoinnissa, voit tehdä parempia markkinointipäätöksiä ja tehostaa sisältömarkkinointiasi, esittelyssä analytiikkaa kerääviä sovelluksia, kuten Google Analytics, Piwik PRO, Snoobi, Matomo
Ohjelma:
9.00 Tilaisuuden avaus (Hanna Punkari, SeAMK)
9.15 Tehoa markkinointiin hakukoneoptimoinnilla ja analytiikalla (Sini Karjalainen, SeAMK)
10.30 – 11.00 Keskustelua, kommentteja ja tilaisuuden päätös (Hanna Punkari, SeAMK)
Koulutus järjestetään Teams-toteutuksena.
Ilmoittaudu mukaan tästä.