TESTAAMON 4. testauspaja: XR-teknologia ja pelillistäminen - SEAMK Projektit

TESTAAMON 4. testauspaja: XR-teknologia ja pelillistäminen

#

TESTAAMO tarjoaa maksuttomia testauspajoja yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat edistää digitalisaatiota ja nousevia teknologioita omassa toiminnassaan. Tule rohkeasti kokeilemaan uutta teknologiaa sekä vaihtamaan ajatuksia muiden kehittämisestä kiinnostuneiden kanssa!

Kenelle: Testauspajat on suunnattu erityisesti eri alojen pk-yrityksille, yhdistyksille ja osuuskunnille. Mukaan ovat tervetulleita myös kuntien ja kehittämisyhtiöiden edustajat.

Mitä saat: Testauspajoissa pääset tutustumaan nouseviin teknologioihin liittyviin sovelluksiin, alustoihin ja ohjelmistoihin Seinäjoen ammattikorkeakoulun eri laboratorioissa ja tiloissa, sekä testaamaan niiden toimintaa asiantuntijoiden ohjauksessa.

Testauspajat ovat osallistujille maksuttomia ja sisältävät kahvitarjoilun.

4. Testauspaja: XR-teknologia ja pelillistäminen 23.10. klo 16-18

  • Pelillistäminen on pelillisten elementtien hyödyntämistä erilaisissa ympäristöissä ja toiminnoissa. Pääset kokeilemaan XR-sovelluksia ja tutustumaan pelillistämisen periaatteisiin käytännössä. SeAMKin asiantuntijat ohjaavat sinua, jotta näet, miten nämä ratkaisut toimivat koulutuksessa, työelämässä tai luovassa ideoinnissa.
  • Aika ja paikka: 23.10.2025 klo 16–18, SeAMK XR-laboratorio, Seinäjoki.
  • Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan 22.10. klo 16 mennessä tästä.

Saat tarkemman infon ja saapumisohjeet sähköpostitse lähempänä toteutusta.

Testauspajat toteuttaa NexTech Ecosystem: Monialainen innovaatiotila ja yhteiskehittämiskeskus -hanke, joka on Euroopan unionin osarahoittama.

Lisätietoa hankkeesta löydät täältä.