Myynnin edistäminen ja matkailuliiketoiminnan monikanavaisuus - SeAMK Projektit

Myynnin edistäminen ja matkailuliiketoiminnan monikanavaisuus

Myynnin edistäminen ja matkailuliiketoiminnan monikanavaisuus -koulutusosio

Digitaitokoulutuksen neljännellä kerralla perehdyttiin myynnin edistämiseen ja siihen, mitä on matkailuliiketoiminnan monikanavaisuus.

Koulutuksessa syvennyttiin siihen, miten matkailuyritys voi kasvattaa myyntiä monikanavaisuutta ja online-liiketoimintaa hyödyntäen. Koulutuksessa käytiin läpi matkailutoimialalla yleisimmät digitaaliset alustat; myynti- ja jakelukanavat, sekä varaus- ja verkkokauppajärjestelmät, jotka mahdollistavat tuotteiden ja palveluiden sähköisen ostettavuuden. Koulutuksessa perehdyttiin erityisesti siihen, miten yritys voi tehostaa palveluidensa löydettävyyttä, saavutettavuutta ja ostettavuutta digitaalisissa kanavissa, sekä vahvistaa sitä kautta omaa kilpailukykyään ja luoda myös kasvumahdollisuuksia.

Koulutuksessa käsiteltyjä teemoja:

  • Miten lisätä myyntiä matkailubisneksen monikanavaisuutta ja online-liiketoimintaa hyödyntäen?
  • Miten hyödyntää erilaisia digitaalisia alustoja; myynti- ja jakelukanavia, varaus- ja verkkokauppajärjestelmiä?
  • Miten kehittää tuotteiden ja palveluiden digitaalista saavutettavuutta ja ostettavuutta?
  • Mikä vahvistaa yrityksen kilpailukykyä ja luoda kasvumahdollisuuksia digitaalisen liiketoiminnan avulla?

Koulutuksen tallenne ja koulutusmateriaalit kokonaisuudessaan ovat ainoastaan osallistujien käytössä.